tisdag 19 maj 2009

Vansinnigt rolig blogg

Det här är bland det roligaste jag någonsin läst! Jag sitter just nu på alla lediga stunder jag får (och en del jag inte får, men tar mig) och läser ikapp alla gamla inlägg. Jag sitter framför datorn och skrattar så högt att barnen skräms från vettet därinne framför Bolibompa. Hade jag skällt på datorn, hade de däremot gosat ner sig lite extra i soffan, med den trygghet som bara det invanda kan ge i hjärtat...

Hur som helst, läs!! Jag vägrar tala om hur mycket jag känner igen mig i....eller hur avundsjuk jag är på hur bra hon skriver.

http://blogg.alltombarn.se/ketchupmamma/

2 kommentarer:

  1. Nu fastnade jag också där. Tack för tipset, eller vad jag nu ska säga... ;-)

    SvaraRadera
  2. Du har själv en av de roligaste bloggarna jag har läst, och jag har läst många. Jag är inte någon småbarnsförälder, men har varit det en gång i tiden, känner igen mycket. Ett sant nöje att läsa dina inlägg!

    SvaraRadera