lördag 18 juli 2009

Bloggpaus

Nu åker jag på semester. Tidigt imorgon bitti bär det av. Först till Öland. Därefter till en av mina käraste vänner, som jag saknar så innerligt sedan jag lämnade Skåneland för nordligare nejder. Därefter till föräldrahem nummer två, beläget i de småländska urskogarna. Där beräknas vi, barnen och jag (maken har hela fyra dagars semester i år, och vänder hemåt direkt från Öland, ack ja, den glamourösa tillvaron som egenföretagare!), anlända om en vecka. Då räknar jag också med att åter ha tillgång till dator.
Tills dess: auf wiedersehn! Hoppas ni har tålamod nog att finnas kvar om en vecka också!

4 kommentarer:

  1. Hoppas resan blir bra! Miljöombyte är bra. Men som den hemmakära person jag är: borta bra men hemma bäst...

    Ser fram emot att höra vad ni haft för er!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ha en skön semesterresa. Ni måste besöka trollskogen på Öland.( var fantastisk för 20 år sen.)
    Kramar Birgitta

    SvaraRadera
  3. Ha det så härligt!

    Må så gott allihopa!

    SvaraRadera
  4. Birgitta: Tack för tipset! Tyvärr hann jag inte läsa det förrän vi rest ifrån Öland, men kanske nästa år!

    SvaraRadera