torsdag 22 oktober 2009

Världens mesta curlingmamma

Ibland är jag väldigt väldigt glad att jag inte träffar någon jag känner i affären. Som idag. För jag undrar lite vad de andra inne på City Gross tänkte när jag och lillasyster var där efter läkarbesöket för en stund sedan. Hon satt i vagnen, i pyjamas och fleecejacka, och pekade på fyra sorters saft och tre sorters glass som hon ville ha. Och jag köpte allihopa. Och ingenting annat.
Japp. Just precis idag är jag väldigt tacksam att inte stöta på någon jag känner.

4 kommentarer:

  1. I ett sånt läge är det bara att curla på!

    SvaraRadera
  2. Det är inte att curla, har hon inte ätit eller druckit ordentligt med hög feber och smärtsamma blåsor i munnen är det väl bara bra om hon visar intresse för något. Hoppas att hon får i sig något.

    LB

    SvaraRadera
  3. Det är bara ett sätt att få henne att äta och dricka igen. Hoppas att det funkar bättre nu.

    SvaraRadera
  4. Va, var du oxå där o mumsade wienerbröd med alla pensionärer? Eller hade de lyckats trycka i sig allihopa? ;)

    SvaraRadera