måndag 14 september 2009

Amen herregud!

Tänkte inte se det. Tänkte verkligen inte det. Tänkte gå och lägga mig. Men så föreslog maken en kopp kvällste, och så blev vi sittande en stund till framför tv:n. Och då var det kört. Det var samma känsla som när man kör förbi en trafikolycka. Man vet att det är smaklöst och hyenaaktigt, men man kan bara inte låta bli att glo allt vad man kan medan man passerar. Samma känsla. Svenska hollywoodfruar. FINNS det verkligen SÅ blåsta brudar därute?? Heeeeelt otroligt. Makalöst. Jag kan inte komma över det. Fascinationen. Hur kan så extremt blåsta, extremt onaturliga brudar klara sig så bra? Hur kan man ha så mycket pengar, och göra så lite vettigt med dem, och med sitt liv? Hur kan man ha så mycket pengar, och det man huvudsakligen lägger sin tid på verkar vara att jävlas med de underbetalda tjänsteandarna? Är de verkligen SÅ hemska, eller är det bara hur de visas i programmet? Och så sorgligt. Tänk att se som sitt yrke att vara snygg och representativ för sin man. Anna Anka säger på fullaste allvar i programmet att hennes jobb är att vara Paul Ankas fru, och som sådan ingår det i jobbet att alltid vara så snygg som möjligt. Samt att om ens make vill ha ett blow job (ja, jag vet att hon själv säger det på svenska, men jag inte förmå mig att skriva det, det ser så grovt ut) varje morgon, så är det lyxhustruns plikt att ställa upp.
Vid närmare eftertanke är jag hellre pank och har sex bara när jag själv vill. Men nog kommer jag att bänka mig framför trafikolyckan och glo som den hyena jag tydligen är varje måndagkväll hädanefter.

2 kommentarer:

  1. Jag satt också med hakan i golvet och intalade mig att dom skojar nog! Slutade jag titta? Nehäädå!

    SvaraRadera
  2. Hmm, samma reaktion här. Satt och tänkte att det kan bara inte vara sant, de kan bara inte vara sanna som människor... Måste tyvärr erkänna att inte slutade jag titta jag heller... Jag som inte läser skvallertidningarna som dräller hos frissan.

    SvaraRadera