måndag 24 mars 2014

Den dag hon lär sig styra sin kraft kommer hon ta över världen

Lillasyster har en fullständigt osannolik förmåga att kunna på en bråkdels sekund hitta det enda sättet att vrida till en situation så att hon får fram det hon själv vill, utan att behöva kompromissa eller ge vika på något sätt. Scary, faktiskt. Ännu mer scary om man tar med i beräkningen att hon ännu inte nått puberteten.


I lördags tillbringade hon en kvart vrålandes på golvet för att hon inte fick ett stort glas oboy, utan endast erbjöds ett normalstort glas. Ni hör ju själva, barnmisshandel. När hon tog steget till att sparka mig, blev hon informerad om att alla chanser till någon oboy alls med omedelbar verkan försvann.
En kvart till. Till sist fick jag upp henne i knät. Gråtmosig i ansiktet vände hon sig mot mig. Blängde under lugg:
-Du är en usel mamma! En usel, usel mamma!
Jag: -Men om jag är en så usel mamma kanske du inte vill sitta kvar i mitt knä?
Hon, utan minsta betänketid: -Jo, det ska jag. För att vara snäll!


Ni ser själva. Scary.

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha jag har liknande problem men min lilla är inte ens fyra än....

    SvaraRadera
  2. male vitality center and male vitality meaning does the lifelong vitality pack male body odor change super male vitality how much is 2 droppers infowars super male vitality price alex jones disrobing on infowars down to his undershorts to show the effects of super male vitality super male vitality 2 drops droppers how to take super male vitality herb pharm male sexual vitality tonic compound review infowars life super male vitality ingredients super male vitality hair loss improve male semen vitality alex jones male vitality stripe male vitality info wars can upgrade how instantly men climb to the release, in any case, a supplement bit by bit changes the alter inside the body to assist buyers with enhancing the execution dependably. The creators of Vitality RX assume that they have found an alter that can work. It is a perfect reestablishing game plan that constructs drive stamina with basic fixings. Your $exual power can connect with your assistant if you are taking this fruitful thing. This supplement changes your thinking level by diminishing weight and misery. It assembles the satisfaction of your assistant for continuing in any age.
    http://www.cureidea.com/vitality-male-enhancement/

    SvaraRadera