fredag 17 juni 2011

Semester från semestern, tack

Jag har nu haft en veckas semester. Eller egentligen fyra dagar, för igår jobbade jag.
Fredag kväll, efter skolavslutningen, hade vi gäster. Det blev sent.
Lördag var vi och badade.
Måndag var vi på Kolmården.
Tisdag gjorde vi utflykt med mormor och morfar.
Onsdag var vi på Kolmården igen (har man årskort så har man)
Torsdag jobbade jag som sjukvårdare på Olympic Day. Barnen var där med mormor och morfar. Superkul, verkligen en once in a lifetime-grej! Storebror som hade åldern inne fick prova diverse sporter och mingla runt bland olympiska stjärnor. Just nu har jag som skrivbordsbild på datorn ett foto av båda barnen tillsammans med Stefan Holm. Det är stort, även för en sport-ointresserad som jag.
Fredag, idag, var vi på teater. Alfons Åberg. Den som har chansen, gå och se den, den är ute på folkparksturné runt landet i sommar! Fantastisk liten föreställning!
En fantastisk vecka. Men herregud, kan man få börja jobba igen innan jag blir utbränd, tack?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar