lördag 14 maj 2011

Originell shopping

Jag har länge velat ha en sweatshirtjacka. Ni vet en sån där tröja med huva och dragkedja fram som blir som en korsning mellan en kofta och en jacka. Ett av världens mest praktiska plagg. Varm och mjuk kofta inomhus kalla vinterkvällar, lagom tunn jacka svala sommarditon.
Så idag åkte barnen och jag till Stadium Outlet i jakt på en sådan. Och tydligen är det helt andra kriterier som avgör kläders köpvänlighet än jag trott i alla år. För storebror insisterade på att provkrama mig i varje jacka jag provade. Och sedan tjatade han igenom att jag köpte den som han tyckt var skönast att krama.
Så kan man också välja kläder.

2 kommentarer:

  1. Hi-hi-hi! Bästa sättet förmodligen.

    SvaraRadera
  2. Ååååhh! Han är så söt, Storebror! Jag blir varm i hjärtat!

    SvaraRadera